یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

باز هم نیامدی؟

ای جان تن های تنها...«تنها» به تن ها نظر کن؛

غم تن تنها...دلیل آمدنت نیست؟!


ماه کامل شد و «تنها» درخشید...دوریِ تن ها، نورِ آن تن؛

دوری ز نور ماهت...دلیل آمدنت نیست؟!


نبودم و بودی،نبود و بودِ من...دم قریب نبودنٰٰ، دم غریب نبودن؛

قریبی غربت، غریبی قربت..دلیل آمدنت نیست؟!


ماه رو به زوال است...تن خسته من هم؛

زوال من تنها...دلیل آمدنت نیست؟!


«من و رسوایی و این بار گناه»...گناه من بی تو،

مقابل چشمت... آرزوی ٱمدنت چیست؟!


و مردمی که شادند...«می سوزند اندر فرافت!»

 و من خراب و شادی عیدت...آرزوی آمدنت چیست؟!


نبود تو ای «تنها»، نبود معنی جمع...نماز بی جماعت، جماعت راحت؛

به شادی اند ایام!...آخر آرزوی آمدنت چیست؟!



پی نوشت:

  • خواستم فارغ شویم از خوش خوشان دم عید و برنامه های یخ تلویزیون و ماه هم رو به زوال بگذارد تا باز باورم شود که ماه هم تمام شد و تو، ماه تمام من، نیامدی...
  • و خواستم این بار تنها خدمت برسم، «وقتی همه خوابند»، هر چند ما که همیشه خوابیم، شاید تو هم عیدی مرا تنها دادی، یا شاید تنها عیدی من بودی...
  • کاش می دانستم کی از پشت این ابرهای تاریک ظهور خواهیم کرد تا توی همیشه حاظر را ببینیم.
  • (ساعت 3 شب نوشته شد، به ساعت الان این پایین ویرایش شد)


نظرات 4 + ارسال نظر
raha سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 18:22 http://rahayi70.blogfa.com

ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها
خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن

بیاید یا نیاید...ما که «وفا کشیم و ملامت بریم و خوش باشیم...که در طریقت ما کافریست رنجیدن»

جستجوگر چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 03:34 http://ilovephilosophy


سلام ؛یک برنامه نویس اول بسیار گمراهم کرد ولی بعد... ساده می نویسی و صریح
لذت بردم

باعث گمراهی دیگران هم که شدیم...من هم از بلاگ شما لذت می برم و همین طور از URL اشتباهی/درست ilovephilosophy
ممنون

پسرایرانی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 21:38

شاید او معنی خود واژه آمودن باشد و شاید هم او در پی این واژه بیاید ....چه خیالی؛هر موقع که بیاید،آمدنش را به انتظار نشسته ایم...

بله، باکی از انتظار نیست...اگر درست به انتظار بنشینیم؛
فصبر جمیل...

IT MAN پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:01 http://www.hayatkhalvat89.blogfa.com

یک چشم زدن غافل از آن شاه نباشید

شاید که نگاهی کند آگاه نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد