یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

مردانگی

« در قرآن اسم بعضی پیام بران آمده است؛اسم بعضی غیر پیام بران هم، چه سالح و چه طالح آمده است...این صلحا عاشق حضرت باری هستند...اما حضرت حق،بعضی را خودش هم عاشق است... عاشقی خدا توفیر دارد با عاشقی ما... خدا عاشقی ست که حتا دوست ندارد،اسم معشوق ش را کسی بداند... به او می گوید،رجل!...همین...مرد!...همین... می فرماید وجاء من اقصی المدینه رجل یسعی... جای دیگر می فرماید وجاء رجل من اقصی المدینه یسعی ، یعنی این دو تا رجل با هم فرق می کنند... هر دو از دور،از بیرون آبادی، دوان دوان، می آیند... اما اسمشان را حضرت حق نمی آورد...یکی می آید موسی نبی را نجات می دهد... قوم بنی اسرائیل را در اصل نجات می دهد... دیگری هم قومی را از عذاب نجات می دهد... اسم ش چیست؟ اسم شان چیست؟ نمی دانیم... رجل است...معشوق حضرت حق است...اسم معشوق را که جار نمی زنند...حضرت حق ، عاشق کسی اگر شد،پنهانش می کند...کاش پیش حضرت حق اسم نداشتیم ، اما مرد بودیم... طوبا للغرباء! »



"سید گلپا" - قیدار

رضا امیر خانی

نظرات 1 + ارسال نظر
سید جمعه 2 تیر 1391 ساعت 18:15 http://tafsier.blogfa.com

سلام علیکم.
حلول ماه مبارک شعبان المعظم را تبریک عرض نموده برای جنابعالی از خداوند متعال توفیق عبادت خواهانم.
لطفا به وبلاگ تفسیر تشریف آورده و بحث کوتاهی را در خصوص سوره عصر مطالعه نمائید و از نظرات ارزشمند خود ما را بهره مند سازید.
.

سلام سید عزیز، چه عجب یادی از ما کردین
شعبان و اعیادش بر شما هم مبارک.

حتما به قدر توفیق مشارکت می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد