یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

دو رکعت بی شک

حاء میم؛ عین سین قاف.*

حاء و میم تو همان حُسنُ مآب. . .
همین راه تا ابد،
که شک نکن دگر میان رکعتین عشق.

عَین ِ خیر تو مدام. . .
عِین صبحی که می کشد نفس،
عین زنده گی.

شین شک من اضافه است. . .
حرف حرف توست،
سین تو همان قولِ سدید.

قاف قامتت بلند و قریب. . .
همچو قاف قله یقین،

عین سین قاف. . .
عشق یعنی حرف تو بدون شک،
عشق یعنی عین الیقین.

(امیر یوسفی - 24 مرداد 91)


*دو آیه اول سوره شوری...میگویند خواندن این سوره در رفع شک موثر است.

پی نوشت:
  • شک در نمازهای دو رکغتی باعث باطل شدن نماز می شود.
  • عَین به چشمه هم می گویند؛ خیلی توضیح دارم که بنویسم اما سادگی بدون توضیح بودن را می پسندم، بعدا شاید...
نظرات 2 + ارسال نظر
رها جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 14:24

تَکَادُ السَّمَاوَاتُ یَتَفَطَّرْنَ مِن فَوْقِهِنَّ ۚ وَالْمَلَائِکَةُ یُسَبِّحُونَ

بِحَمْدِ رَبِّهِمْ وَیَسْتَغْفِرُونَ لِمَن فِی الْأَرْضِ ۗ أَلَا إِنَّ اللَّـهَ هُوَ

الْغَفُورُ الرَّحِیمُ.

وَکَذٰلِکَ أَوحَینا إِلَیکَ روحًا مِن أَمرِنا ۚ ما کُنتَ تَدری مَا الکِتابُ وَلَا الإیمانُ وَلـٰکِن جَعَلناهُ نورًا نَهدی بِهِ مَن نَشاءُ مِن عِبادِنا ۚ وَإِنَّکَ لَتَهدی إِلىٰ صِراطٍ مُستَقیمٍ

صِراطِ اللَّـهِ الَّذی لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَما فِی الأَرضِ ۗ أَلا إِلَى اللَّـهِ تَصیرُ الأُمورُ

[شوری - دو آیه آخر]

ie hamdel شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 20:05

javabeton baram moheme

سلام
متوجه نشدم...
جوابم به چی؟!

+ایمیل هایم را هم چک کردم چیزی نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد