یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

ریشه ها

برگ هایی که می افتند

و شاخه هایی که می خشکند

پاییز:

تنها ریشه ها می مانند.


  • ریشه ها
  • نوستالژی یعنی رنج بازگشت
  • پاییز به گل تو حیاط ساخته، به من هم.
  • ریشه ها فراموش نمی شوند
  • خوبم.خوبی؟
  • پاییز 23
  • و من هم.
  • ماه تولد
  • تو کی پنهان بوده‌ای تا نیازمند دلیلی باشی که بر تو دلالت کند، و کی دور بوده‌ای تا پدیدارها وسیله‌ای باشند که (ما را) به تو برسانند؟ کور باد چشمی که تو را نبیند!دعای عرفه

نظرات 3 + ارسال نظر
رها یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 23:44

مراقب برگ های گلتون باشین تا گلتون پژمرده نشه!!
پاییز ۲۳
روز۲۳
با ۲۳ آرزوی خوب
و من هم خدایی دارم نوشته ای که ...

راستی روی برگ ها که راه میروی ...
کمی آرامتر...
دفن شده میان این این برگ های خشکیده...

و مطمئنم.

برگ های گلم دارند روزهای سختی را می گذرانند
پاییز و نوری که گرما ندارد دیگر
سرد شده است.
اما
ریشه هایش را در مهر فرو کرده
و دیوارها را
که دور خودمان کشیده ایم
که دور می کنند ما را
دریست از مهر
و من...

محکم هستم
می خندم
و صدایم بلند و رساست
این روزها می گذرند
و...

مطمئن باش!

[ بدون نام ] یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 23:57

پاییز
بهانه ای برای روزگار
دلم هر روز پس میگیرد
آرزوهایش را
....

خزان زده است این دل خسته من را...
و برگ های آرزوهایم،
اما
اگر...
آه.

رها چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 23:11

می پسـندم پاییـز را

که معافـم می کنـد

از پنـهان کردن

دردی که در صـدایم می پیچـد و

اشکی که در نگاهـم می چرخـد.

آخر همه مـی داننـد

سـرما خورده ام . . . !

بهار، تابستان، پاییز، زمستان و دوباره بهار...
نگاه، اشک، درد و ...
بهار آیا نمی آیی؟

امیدوار هستیم به خدایی که همیشه هست
و دردهایی که نعمت همین خداست
و اشک های رحمتش
از نگاه بارانی اش در چشمان ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد