یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

ایامً معدودات + مناجات المفتقرین

با دست های خالی

حتی همین دست های خالی ام هم پاک نیست

نخواسته گریه می کنم

بغضم نمی ترکد هنوز

یعنی شما که اینجا میزبان همه مهمان ها هستید

من را هم می پذیرید؟

آقا جان صدایم را شنیدید؟

یعنی جواب سلام من را هم دادید؟

می دانی چقدر دورم؟

چشمانم

آقا جان دلم

دیگر اعتمادی به چشمانم ندارم

دلم را می خواهم دانسته جا بگذارم

دلم که قابلی ندارد، قابلیتی ندارد

اما راستش را بخواهید دلم تنگ شده است

برای یک ذره مهربانی، راستی...

السلام علیک ایها الامام الرئوف.


پی نوشت :

  • کاش غصه تموم می شد...
  • ...
  • مناجات المفتقرین یعنی مناجات هیچی ندار ها
  • خدایا شکستگى‏ام را جز لطف و محبتت جبران نکنند،و تهیدستى‏ام را بى‏نیازى نرساند جز مهر و احسانت، و هراسم را جز امان تو آرام ننماید،و خوارى‏ام را جز توانایى‏ات به عزّت تبدیل نکند،و مرا جز فضلت به آرزویم نرساند و شکاف فقرم را جز احسان تو پر نکند،و حاجتم را کسى جز تو بر نیاورد،و غمزدگى‏ام را جز رحمتت برطرف ننماید و بدحالى‏ام را جز مهرت نگشاید و سوز سینه‏ام را جز وصل تو خنک نکند و آتش درونم را جز دیدارت خاموش نگرداند و بر حرارت شوقم به تو جز نگاه به جمالت آب نریزد، و آرامشم بدون نزدیک شدن به حضرتت برقرار نشود.
  • متن کامل مناجات المفتقرین و فایل صوتی
نظرات 2 + ارسال نظر
elham دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 19:50 http://ilovephilosophy.blogfa.com

خیلی قشنگن!
بخصوص واسه وقتی که آدم به اینجاش میرسه و از دست خودش دلش میگیره و تازه میبینه انگار باز اول راهه و هیچی تو دستش نیس...
گرچه بقول یه استادی میگفت اینجا خودش جای خیلی خوبیه!

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...
اینکه بعد 360 درجه تازه -دوباره- برسی به درجه صفر و باز از اول شروع کنی خیلی خوبه
انگار ما همیشه در اول راهی هستیم که هیچ وقت تموم نمیشه
طبق معمول الان باید بگم : Never Ends, as Never begins
البته من در این ادعا بی مدعام اما...
هر که در این حلقه نیست، فارغ از این مدعاست.

elham جمعه 19 آبان 1391 ساعت 03:23 http://ilovephilosophy.blogfa.com

عاشق این حلقه م...اگه بفهمم و بمونم توش!

این سِیر را برای ماندن نخواهید
شرط رفتن و بودن است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد