یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

سپرده

"مینویسم برای هر آن کس که اهل امید است و باران
مینویسم که دلم بهونه می خواد برا بارون
من به دنبال کسی با دل بارونیم
آروزیم دور است؟
من به دنبال بارونم زیر سقف آسمونم
من به رنگ بارونم
من از جنس همین بارونم
با دلی بارانی با نگاهی آبی
تو اما از جنس دریایی
با دلی دریایی
با نگاهی ابری
آرزویم بارانیست آروزیت ابریست؟
آرزویم
پنجره ای است رو به سرسبزترین فصل امید
رو به بهار
همه از جنس بهاریم
نگو پاییزیم
نگو که روزی میریزیم"

پی نوشت:
  • می گویند : «قلب مومن بین سر انگشتان خداوند مهربان است، هر طور که بخواهد می گرداند»
  • راستی به حرمت ایمانت. . .
  • دعا می کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد