یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

yes...the fire Rises


ققنوس ها

وقتی می فهمند باید تازه شوند

آتش میزنند به وجودشان

و دوباره بر می خیزند.


پی نوشت :

  • گاهی حس میکنم تازه تر شده ام، بعد از تحمل خیلی درد ها سختی ها خیلی...
  • خدایا؛ ماهی کوچکت از تاریکی دنیا می ترسد، یا توری بیفکن یا نوری
  • ...
  • کفش نیست دمپایی است، خیلی بی خیال، خیلی راحت خیلی ....

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 22:25 http://www.ilovephilosophy.blogfa.com

و فکر کن که ماهی کوچک
دچار آبی بیکران باشد
دچار یعنی عاشق...
.....................................
این اواخر به حال قشنگ شما عجیب حسودیم میشود...

خیال می کنم دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی. دچار یعنی عاشق.
و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک ، دچار آبی دریای بیکران باشد.
. . .

لطف دارید
هم از اینکه سر میزنید و یاد میکنید و هم به جهت تعریفتان از حال من
برایم دعا کنید
خدا بزرگ است و محول الاحوال...دچار باید بود. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد