یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

آغاز سال یک هزار و سی صد و نود دو هجری شمسی

1) خدا یکی هم به ما داده...

به من، به تو

2) چقدر دوست دارم لحظه خلقت را...

یک شاخه شکسته افتاده جان میگیرد

3) خدا به همه ما یکی داده، دست خلقتش را می گویم

و من چقدر دوست دارم این لحظه های خاکی خلقت را


پی نوشت :

  • خاکی، گلی، خیلی هم رویایی نیست، اصلا شبیه گل و گیاه های فیلم ها نیست.
  • این واقعی است، لحظه واقعی خلقت با همه خاک و خولش.
  • تولدت مبارک شاخه افتاده من، تو چقدر زیبایی؛ فتبارک الله احسن الخالقین...فتبارکی دست خلقت خداییم.
  • خدایا شکر

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه روشن پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 23:57 http://philosophyhome.blogsky.com/

درود بر شما
وبلاگتون جالبه و سبک تون در خور تحسین
پایدار و سر افراز باشید.

سلام
لطف دارید
موفق باشید.

سلام سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 17:19

هرکسی نمی تونه در این حد باشه ...
فقط باید گفت
خوش به حالت ...
ما کجاییم ...!

سلام
حد؟
آسمان رو نگاه کن
حدی نیست که کسی بخواد در حدی باشه...
اگر حدی هست، حد تو به اندازه خدایی است که درون تو نهفته است
پس نپرس کجایی...


دعایم کنید
شدیدا محتاجم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد