یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

پروانگی

پیله های نپخته پروانه می شوند،

ارزش ابریشم در برابر پروانه،

پختگی در برابر خامی است؟

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست تو جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 22:28 http://www.iransokhan.blogsky.com

سلام من میخوام یه فایل صوتی با فرمتmp3 رو با لینک مستقیم تو وبلاگم قرار بدم ام نمی دونم که چه جوری باید به لینک مستقیم درستش کنم یا نمی دونم چه جوری باید لینک مستقم درست کنم خواهش میکونم کمکم کنید که چه جوری می تونم این کارو انجام بدم
منتظر جوابتون هستم دوست من
یا علی

کافیه فایلتون رو روی هاستی آپلود کنید که بهتون دسترسی مستقیم میده
یعنی لازم نیست مثلا برای دانلود فایل اول برین به یه صفحه و بعد از اون صفحه دانلود کنید.
سرویس پیکوفایل خود بلاگ اسکای رو امتحان کنید.

دوست تو جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 22:31 http://www.iransokhan.blogsky.com

من یک رو آزمایشی از کسی دیگه گرفتم اونم بهم توضیح نداد که چه جوری باد آدرس لینک مستقیم درست کنم تو وبلاگ قرار دادم بعد هر کاری میکنم نمیتونم

مطمئن نیستم چه جاهایی بعد از آپلود فایل لینک مستقیم میدن بهتون اما میتونین سرویس پیکو فایل خود بلاگ اسکای رو تست کنین.

رها شنبه 1 مهر 1391 ساعت 11:45

من اهل پروازم

ولی...

یکی شکسته بال پروازم

بی بال و پرم حالا

یکی نیمه شب هنگام

یکی همرنگ تاریکی

تبر بر دست

با خشم و بی وفایی

مرا به کابوس شبانه فرستاد

آن هنگام که من

نه در خواب و نه بیداری

بلکه در خیال خام خود

قدم در کوچه شماره می کردم

و در مسیر سبز رویا

اسیر چشم ناز عاشقی بودم

هر چند که بی بال و پرم حالا

ولی باز...

ولی باز...
همچنان اهل پروازم.

راستی فکر می کنم کبوتر ها پروانه های پخته اند، همان ها که پروازشان بر فراز خار و خس گل می کند.

رها شنبه 1 مهر 1391 ساعت 12:00

کاش می شد لحظه ای پرواز کرد پروانه شد
حرفهای تازه ای آغاز کرد
کاش می شد خالی از تشویش بود
برگ سبزی تحفه درویش بود
کاش تا دل می گرفت و می شکست ............
عشق می آمد کنارش می نشست
کاش با هر دل دلی پیوند داشت
هر نگاهی یک سبد لبخند داشت
کاش میشد واژه های شاید و ای کاش را از میان واژه ها پاکش کرد
کاش.....

دقیق بگو، کدام شاید است که کاش فکرش را هم نمی کردی؛
نه بیخیال...
پاک کن از دانسته هایت شاید و ای کاش را
پاککن از من، دل از تو، بی دلی از ما

پاشو همین الان برو به لغت نامه ذهنت و هر چه کاش و شاید و هر چیز احتمالی هست را بینداز دور و عهد کن دیگر هیچ چیز را محتمل ندانی...
پاشو...
به خاطر اطمینان من بلند شو.

رها دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 00:18

گفتند ستاره را نمیتوان چید
وآنان که باور کردند
برای چیدن ستاره حتی دستی دراز نکردند
اما باور کن
من به سوی زیباترین و دورترین ستاره دست دراز کردم
هرچند دستانم تهی ماند
اما چشمانم لبریز ستاره شد.

باور...
باور که کنی ستاره خواهی شد، نور خواهی شد، جاودانه خواهی شد.

باورت دارم از دل پر ستاره ات که چون آینه لبریز از نور شب است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد