یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

و خسف القمر...

ماه رو گرفت که خورشید می آید...


خدا!

آخرین ماه گرفتگیِ کاملِ قرنت را گذاشته ای پیش از برآمدن خورشید ابوتراب که چه؟


که نشان دهی خورشید آخرینت را کامل فراموش کرده ایم...


ابو تراب خوش آمدی...

دریاب فرزدندت را که هیچ چاهی یارای تحمل تنهایی هایش را ندارد؛ از بس که چاه اشک چشمانش در پی این سالیان جاری بود.



پی نوشت:

  • کاش ما کمی بهتر از این که هستیم بودیم و فردا که خورشید می دمد پسر روز پدرش را تبریک می گفت و یارانش را هدیه ی او می کرد....
  • کمی برگشتم به عقب، هم در ظاهر و هم در باطن؛ چیزهایی وجود دارد که باید از نوع بسازم...

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطیما شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 01:45 http://www.ngareha.blogfa.com

و چه ماه گرفتگی...

در حد قرن!!!

21centure شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 21:45

سلام.قشنگ بود ولی یه چیزیه خیلی غلطه. زمان ماه گرفتگی که به این چیزا ربطی نداره.!!!,قتی پسر پیامبر هم فوت کرد خورشید گرفتگی شد بعضیا سوءاستفاده کردن گفتن به خاطر مرگ اونه اما پیامبر گفت این آیات خداس نمیشه همینجوری حرفی بزنی که پایه اش خرافه باشه. درست نمیگم رفیق؟

کاملا درست میگید، نباید پایه خرافه رو به آیات خدا باز کرد

ماه و ستاره نشانه های خدا هستند...نشانه هم یعنی اینکه با آنها چیزهایی نشانمان بدهد...
خواستم تعبیر لطیفی از این نشانه ها داشته باشم که لطافت اثر گذارتر است از همه ی علمی که داریم نفهمیدم کجای حرفم خرافه بود

بیشتر سر بزنید رفیق، بین رفقای قدیم که نشناختمتان، رفیق جدید می پذیریم البته اگر مرافق باشد

21centure دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:19

سلام. ببین داداش تو میگی خدا میخواست با ماه گرفتگی کامل که کاملا اتفاقی به شب 13 رجب خورده( این که میگی خدا مخصوصا این خسوفو به 13 رجب تطابق داده خرافاته دیگه) نشون بده که مثلا ما امام زمانو کامل فراموش کردیم. این درسته که فراموش کردیم اما این که دلیل نیست که خدا میخواسته اینو نشون بده. آره قبول، تو خواستی لطافت به کار ببری و به قول معلمای ادبیات حسن تعلیله اما لطافت دلیل نمیشه که تو بیای چیزیی که خرافاته رواج بدی. وقتی پیامبر میگه گرفتگی خورشید ربطی به مرگ پسر من نداره یعنی وقت خسوف هم ربطی به اتفاق 13 رجب و چیزای دیگاه ای که گفتی نداره.ok ؟گرفتی داداش؟

قبلا هم گرفته بودم چیزی رو که میگید

و تاکید هم کردم که کاملا درست می گید...

اما رواج خرافات کجای این یک پست چند کلمه ای جا می گیره آخه؟!
مگه من چی گفتم که میگی ربطی به اتفاق 13 رجب و «چیزای دیگه» نداره...
مطمئنی منو با نسترا داموس اشتباه نگرفتی؟ من پیشگویی چیزی نکردم ها...

من یک برنامه نویس هستم و حتی توالی تصادفی اتفاقات برام جالبه، چه برسه به وقتی که این اتفاق ها از نشانه های خدا باشند

گذشته از همه اینها از توجهتون تشکر میکنم، خیلیا ترجیح میدن ببینن و بگذرن...ارداتمندیم

21centure چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 20:38

بازم سلام
ای خدااااااااااااااااااااآآآآ....
بابا خودت گفتی" پیش از برآمدن خورشید ابوتراب،"نگفتی؟ یعنی شب 13 رجب که خورشید گرفت من گفتم هیچ ربطی نداره اینا به هم.... که خدا مخصوصا بیاد خسوفو بذاره تو شب 13 رجب که یه چیزی به ما بفهمونه.افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از تعریفت هم ممنون از قشنگی نوشته های خودته. اما یه کم انتقادپذیر باشی بد نیست.

سلام
خدا یارت...

من تو جواب دو نظر بالا هم خدمتتون عرض کردم که کاملا درست می گید و این یعنی حرفتون رو قبول دارم...

یعنی ماه گرفتگی به خاطر این نبوده که قراره حضرت علی متولد بشه... بلکه ماه گرفتگی هم از نشانه های خداست که ممکنه هر زمان دیگه ای هم اتفاق بیفته.
اما باز هم از هیچ جای حرفم بوی خرافه نمی آد، اگر این دو کلمه شکسته پاره رو ادبی بدونین اصلا آیا معمول هست که مردم تو ادبیات دنبال خرافه باشن؟!!

سعی می کنم انتقاد پذیر تر باشم... باز هم سر بزن به ما و باز هم...
ارادتمندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد