یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

برای عشق وقت اندکی بگذار...

گاهی ممکن است جایی باشی که خوش بگذرد

اما این وسط اینکه از همه کس ببری

و همه چیز را بی خیال شوی...

حال می دهد این خلوت بی بقیه.



*"مسجد کبود" واقعا مسجد است اما تا دیروز فکر نمی کردم بشود واقعا آنجا هم نماز خواند :)

نظرات 2 + ارسال نظر
مفسر سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 13:50

سلام گرامی
لطفا غیبت طولانی مرا ببخشید و مجددا به وبلاگ تفسیر تشریف بیاورید.
منتظر حضور گرم شما هستم.

مفسر سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 14:06 http://tafsier.blogfa.com

سلام گرامی
لطفا غیبت طولانی مرا ببخشید و مجددا به وبلاگ تفسیر تشریف بیاورید.
منتظر حضور گرم شما هستم.

سلام مفسر عزیز

حضور دوباره شما بسیار خوشحالم کرد
ان شاء الله با توفیقات خداوند مهربان به زودی در خدمت شما خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد