یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

یادَلیلَ الْمُتَحَیِّرینَ، یاغِیاثَ الْمُسْتَغیثینَ

یا صَریخَ‏ الْمُسْتَصْرِخینَ، یا جارَ الْمُسْتَجیرینَ

یا اَمانَ الْخآئِفینَ، یا عَوْنَ الْمُؤْمِنینَ

یا راحِمَ الْمَساکینَ، یا مَلْجَأَ الْعاصینَ

یا غافِرَ الْمُذْنِبینَ، یا مُجیبَ دَعْوَةِ الْمُضْطَرّینَ *


گاهی که نمی شود نوشت. . .

باید خواند.


* [جوشن کبیر - فراز 14]

پی نوشت:
  • این جای اسم های خدا را طور دیگری دوست دارم...به خصوص 14 بودنش و بعد جلوتر که رفتیم یا دلیلنا خواندن خدا

نظرات 1 + ارسال نظر
مفسر چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 14:53 http://tafsier.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت مولی الموحدین امیر المومنین علی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و شبهای قدر ...
مطلبی جدیدی درباره شب قدر در وبلاگ تفسیر مرقوم شده است . لطفا تشریف آورده و مطالعه فرمائید .
شاید در این آخرین شب قدر مفید فایده ای باشد.

سلام
شکسته بسته خوانده بودم اما این روزها کمتر پا به پای اینترنت هستم.
از اینکه دیر نظرتون را تایید کردم معذرت می خواهم
اجرتون با خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد