یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

یک برنامه نویس

اندیشه های من در توالی کلمات

من دلم تنگ است، آسمان چشمش

سلام خدا

من دلم تنگ است؛

برای آدم هایت:

چند تایی هستند که می دانی، خیلی سن و سالی هم ندارند، سلامتشان بدار، لطفا.


یکی هست که می دانی، کمی بزرگتر است، نور بالای سرش باش جای سایه ای که ندارد،لطفا.


یکی هست که می دانی، مردی هست برای خودش، اما تو شریک تنهایی هایش باش و امید ناامیدی هایش، لطفا.


یکی هست که می دانی،دارد تلاش می کند و زندگی، لبخند برای لب هایش، لطفا.


یکی هست که می دانی، اول راه است اما راه زیاد دارد، بزرگی و عزت و عاقبت به خیری، لطفا.


یکی هست که می دانی، مراقبش باش، لطفا.


من که می دانی، دلم تنگ است؛ یا لطیف.

نظرات 2 + ارسال نظر
داداشی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 09:26

خدایا این عزیز ما را عاقبت بخیر گردان لطفا

به همراهی شما ان شا الله :)

Mentor سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 05:26

دعایم کن برادر... دعای تو خوب است...

حتما، شما هم من رو دعا کن
miss you :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد